2008年8月27日 星期三

安裝 Linux

不同的 Linux 版本, 有不同的安裝方法, 想知祥情, 可以去 Roy Chan 寫的 wiki 看看.

市面都有好多安裝 Linux 書本賣, 但講到深入的就好少, 所以想玩 server 的人都是要靠 documents 的了 !

其實 Linux 在愈簡單愈普通的電腦上安裝是愈少問題的 !
我就選了
CPU = P4 (因為用過 AMD 太熱, 所以只用 intel)
RAM = 1G 或 2G
motherboard = 差不多最平的都可以了, 但不用 Sis, 因為慢 !
其他 display card, soundcard, network card, onboard 都可以了 !
用 Nvidia 就須另安裝 driver !
火牛就一定要最少 300 W, 如不夠電, 會發生重複 reboot 的問題 !

通常, 如有硬件出問題, 我就會去買最平個隻 model 返來裝上去, 才去 BIOS disable onboard 個隻, 就解決到問題的啦 ! 所以買 motherboard 個時, 須研究是否夠插槽去加新卡 !

安裝 Debian 時, 系統只會幫你裝最基本野, 所以之後你須自行安裝其他的 applications, 如不熟手, 可能有好多硬件 run 吾到, 所以新手用 Ubuntu 或 Fedora Core 會比較容易, 因為雖然會幫你一拼安裝太多不須要的東西, 但好多 drivers 都會幫你自動安裝, 幫你省了時間去搵 drivers !

沒有留言: