2008年8月22日 星期五

其實學 Linux 不太難

因為每個 application 都有自己的 standard script, 你只須改一改個 script 之後 restart 個 application 就可以行到了. 難就難在如我呢個英文半桶水, 看都看不明解說, 所以要在 google search 成幾百個網頁, 搵有無好心人寫了 sample script 出來, 通常有用的得幾個, 而你又要從幾個 sample 中, 編出適合你個隻 Linux 版本的 script 出來 !呢樣就好花時間的啦 !

如安裝 INN news server, 我花了足足一年先可以 run 到個 news server, 因為在 script 中, 我把匯入同匯出的 server IP 倒轉了 !先在 Mandrake 安裝, 之後又在 Debian 安裝, 最後用了 Fedora Core run 成個 server !次次都要從新改成十個 script !

如安裝 mail server, postfix 是好易安裝的, 網絡上有好多 sample, 可以匯出信件又接受信件, 但想用網頁或 Outlook Express 去讀取信件又花了我一年 !

原來只要你識怎樣去改個 script, 下次安裝, 你只須十分鐘至半個鐘, 就可以 set 起一個 application ! 所以我通常會寫筆記去記錄, 自己做過的步驟 !也會把筆記分享出來, 因為我也在網絡上得到了不少的幫助 !

順帶要多謝 Roy, Zunix 和 Frankie, 他們是我的 Linux 老師, 教了我不少 Linux 知識 !

5 則留言:

J 提到...

唔知 usenet 個 newsgroup 幾時會開番呢?

Lisa 提到...

有無人可以介紹500蚊一個月樓下的 colocation ? Bookpc 一個 !

J 提到...

哈哈, 呢個認真高難度 XD

Lisa 提到...

甘用住免費野先 :)
我一早應該寫 blog, 雖然 blog 無新聞組互動性高, 又可以亂寫一篇; blog 就要寫靚 d !
但想搵返舊文, blog 會方便 d !
而我仔女又吾玩新聞組, 依家 blog 佢地可以睇媽媽寫了 d 乜野 XD

Lisa 提到...

講開又講, 你都可以寫篇介紹基金的野或關於強績金 !