2016年12月20日 星期二

Messenger推50人群組視像 不再限1對1

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 新世代講求最緊要快同方便,近年愈嚟愈多手機應用程式推出視像通話功能,無論用家身在何處都可以與千里外的親朋好友見面!耐何大多數App都只可提供一對一視像通話,要傾大Project就要用返Skype,局限性大,facebook就睇中呢個市場,決定即日起係Messenger推出群組視像通話,搶奪市場佔有率,最多可以50人一齊玩!

新功能可以點用?首先用戶必須把安裝手機上的Messenger更新至最新版本,開啟現有對話群組,或建立全新對話群組,再按畫面加上方的影片圖案,便可進入視像通話,而群組內所有用戶都會接收到通知,用戶便可選擇與全組或部分用戶視像通話。新功能每次最多可以有6名用戶見樣,同時最多50名用戶同時聆聽及透過聲音加入,或輸入文字、貼紙、emoji或GIFs參與對話。

沒有留言: